Grătar Kielbasa

Grătar Kielbasa
Nu puteți avea niciodată prea multe rețete de grătar, așa că încercați Barbecue Kielbasan. Pentru 1,51 USD per porție , această rețetă acoperă 15% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Acest fel principal are 645 de calorii , 19 g de proteine și 36 g de grăsime per porție. Această rețetă servește 4. Vă este adusă de Taste of Home. 1 persoană a încercat și i-a plăcut această rețetă. Dacă aveți zahăr brun, sos worcestershire, ceapă și alte câteva ingrediente la îndemână, îl puteți face. De la preparare la farfurie, această rețetă durează aproximativ 15 minute . Ziua Tatălui va fi și mai specială cu această rețetă. Este o opțiune bună dacă urmați o dietă fără gluten . Cu un scor de lingură de 37% , acest fel de mâncare nu este atât de excelent. Rețete similare sunt rulourile Kielbasa la grătar cu sos alb de grătar , Kielbasa y kapusta (Kielbasan și varză) și Kielbasa y kapusta (Kielbasan și varză) .

Instrucțiuni

1
Într-o tigaie mare, căliți ceapa în unt până se înmoaie. Se amestecă ingredientele rămase. Se aduce la fierbere. Reduce caldura; se fierbe, neacoperit, timp de 3 minute sau până când sosul se îngroașă ușor, amestecând din când în când. Dacă doriți, serviți peste orez.
Ingrediente de care veți avea nevoie
10 Până La 12 Cireșe Maraschino10 Până La 12 Cireșe Maraschino
1 Pachet (7 Uncii) Macaroane Cot Sau Inel, Fierte și Scurse1 Pachet (7 Uncii) Macaroane Cot Sau Inel, Fierte și Scurse
6 (6 Uncii) Piept De Pui, Cu Os De Aripă, Pe Piele6 (6 Uncii) Piept De Pui, Cu Os De Aripă, Pe Piele
Cu Wasabi și Sos De Ghimbir (recomandat: Sos Hukilau Hanna Hoboken Eddie)Cu Wasabi și Sos De Ghimbir (recomandat: Sos Hukilau Hanna Hoboken Eddie)
Echipamente pe care le vei folosi
Ardei Gras (1 Roșu, 1 Verde), Tăiați CubulețeArdei Gras (1 Roșu, 1 Verde), Tăiați Cubulețe
DificultateUșor
Gata În15 m.
Porții4
Scor De Sănătate5
BucătăriiGrătar
Tipuri De Feluri De MâncareMasa de pranzFelul principalMasa de seara
Revista