Sandwich cu tofu la grătar

Sandwich cu tofu la grătar
Sandwich-ul cu tofu la grătar este un fel principal fără lactate și lacto ovo vegetarian . Această rețetă face 2 porții cu 582 de calorii , 25 g de proteine și 36 g de grăsime fiecare. Pentru 2,2 USD per porție , această rețetă acoperă 15% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Doar puțini oameni au făcut această rețetă, iar 3 ar spune că s-a potrivit. Dacă aveți la îndemână maioneză, tofu, sare și alte câteva ingrediente, o puteți face. 4 iulie va fi și mai specială cu această rețetă. Vă este adus de Allrecipes. De la preparare la farfurie, această rețetă durează aproximativ 15 minute . Luând în considerare toate lucrurile, am decis că această rețetă merită un scor de 55% . Acest scor este solid. Utilizatorilor cărora le-a plăcut această rețetă le-a plăcut și Sandwich cu tofu la grătar cu lămâie și rozmarin , Sandwich cu avocado și ciocolată la grătar | Sandwich ușor pentru copii și Sandwich Tofu .

Instrucțiuni

1
Preîncălziți grătarul cuptorului.
Echipamente pe care le vei folosi
4 Linguri Gem De Zmeura Fara Seminte, Topita4 Linguri Gem De Zmeura Fara Seminte, Topita
2
Împărțiți pâinea pita în jumătate, astfel încât să aveți 4 bucăți rotunde.
Ingrediente de care veți avea nevoie
O Combinație A Celor 2O Combinație A Celor 2
3
Întindeți maioneză pe o jumătate din fiecare, iar tahini pe cealaltă jumătate.
Ingrediente de care veți avea nevoie
1 Castravete Englezesc, Decojit, Fără Sămânță și Feliat Subțire1 Castravete Englezesc, Decojit, Fără Sămânță și Feliat Subțire
2 Pachete (8 Uncii Fiecare) Cremă De Brânză, Tăiată Cubulețe2 Pachete (8 Uncii Fiecare) Cremă De Brânză, Tăiată Cubulețe
TahiniTahini
4
Puneți felii de roșii pe jumătățile de maioneză și stropiți cu un praf de sare.
Ingrediente de care veți avea nevoie
1-3/4 Cani De Varza Murata, Clatite Si Bine Scurse1-3/4 Cani De Varza Murata, Clatite Si Bine Scurse
1 Castravete Englezesc, Decojit, Fără Sămânță și Feliat Subțire1 Castravete Englezesc, Decojit, Fără Sămânță și Feliat Subțire
12 Salvatori Albi12 Salvatori Albi
5
Pune 2 felii de tofu pe jumătățile de tahini și presară peste câteva picături de sos de soia.
Ingrediente de care veți avea nevoie
6 Chifle Cu Susan, împărțite6 Chifle Cu Susan, împărțite
TahiniTahini
Sos De Soia 1 Lingura De Seminte De SusanSos De Soia 1 Lingura De Seminte De Susan
6
Așezați sandvișurile deschise pe o tavă mare de copt.
Echipamente pe care le vei folosi
Salvatori Albi De ViațăSalvatori Albi De Viață
7
Se prăjește în cuptorul preîncălzit până când este fierbinte și pâinea este ușor prăjită, aproximativ 4 minute. Închideți jumătățile fiecărui sandviș împreună și tăiați-le în felii pentru a servi.
Ingrediente de care veți avea nevoie
3-1/2 Până La 4-1/2 Căni De Făină Universală3-1/2 Până La 4-1/2 Căni De Făină Universală
Echipamente pe care le vei folosi
4 Linguri Gem De Zmeura Fara Seminte, Topita4 Linguri Gem De Zmeura Fara Seminte, Topita
DificultateUșor
Gata În15 m.
Porții2
Scor De Sănătate10
Revista